Thursday, April 10

Lily & Lulu

Lily & Lulu are two characters created by Christèle S. who asked me to draw them for her shop online. She creates children's clothes and needed two mascots -a little girl and a little boy- for her website. So here's the result... I didn't color them on purpose because she knows exactly the colors she wants and has decided to do it herself! Here's a link to her website if you wish to buy clothes for your child! -but its not online yet, so you won't be able to access for the moment!

8 comments:

Stéphanie Pessoa said...

youhouuu du nouveau!!
trop adorable! j'adore la coupe de la gamine :)
t'as bien mis la couleur en plus

Lily's Mom said...

Merci Estelle :o)
Ces personnages sont vraiment top, j'espère qu'ils pourront vivre un max d'aventures, longue vie a eux ! ! ! !

PS : faites des enfants et habillez les chez moi :-)

Anonymous said...

J'adore tout ce que tu as montré! Montres en bien plus c'est magnifique.
Très beau, dans le détail comme dans la simplicité.

Anonymous said...

wow! beautifull draws ^________^ You are very talent!!
Ele

Vhrsti said...

Hmmmmm, admirable works here! Hats off...

soul__design said...

Love your works...
Fantastic!!!

Paola

Frizette said...

Waaou! Splendid universe of drawing! I love it.

cOsly said...

Très belles illustrations j'aime beaucoup ton univers ... Hop en fav' en espérant des up pour voir ton travail au fur et à mesure. Bon courage à toi !

cOsly.